OCR
TARTALOMJEGYZÉK Bevezeté ............................................ 9 Narrativa és drâma..................................... 11 Mire használjuk a történeteket, és ők mire használnak minket? . . . . . . . . . . 12 Adrâma ........................4. 444444. 16 Mire hasznäljuk a drâmät a tanteremben? ...................... 20 A tantermi dráma fő összetevői . ............................. 23 Jel és jelentés. ...................................... 24 Egyszerű gyakorlat a jelolvasäs tudatositäsära . ................. 26 A gyakorlat toväbbfejlesztese drämävä. . ..................... 26 Cselekvés és jelentésrétegek. ............................ 27 A jelentés szintjei a gyakorlatban. ......................... 30 Fikció és valésäg a drâémäban ............................. 31 Szinterek ....................................... 32 Rejtett tartalom és a kapcsolédäs pontja. . .................... 33 Védettség: kontroll a fikcié fôlôtt. ......................... 34 A fikcié alkotéi.................................... 35 A szitu4cié .............................4.. 444... 37 Gyakorlatok a szituäcié elemeinek alkalmazäsära. . ............... 39 Belépés a fiktiv szituäciéba . ............................ 41 Kontextus....................................... 43 Egy pelda: Bolton drämaöräja ........................... 44 A drâmaesemény ôsszetevôi ............................ 52 Keret .............................4.444444400. 53 Stratégiäk a narrativäk dramatikus feldolgozäsära . .................. 59 1. A történet központi vagy mellékszereplőinek vizsgálata . . . . . . . . . . . . . 61 Az 6r — drâmaératerv ................................ 62