OCR
KósA Éva: Gyerekek, serdülők és a média. In: Vajda Zsuzsanna — Kósa Éva (szerk.): Neveléslélektan. Osiris Kiadó, Budapest, 2005. NÉMETH Dávid: Vallásdidaktika. A hit-és erkölcstan oktatása az 5—12. osztályban. KRE — L’Harmattan Kiadö, Budapest, 2017. PÁNGYÁNSZKY Ágnes: Gyakorlat, kontextus és teológiai reflexió. A teológiai képzés megújulásának új kölcsönhatásai. In: Balogné Vincze Katalin — Kodácsy-Simon Eszter — Seres-Busi Etelka (szerk.): Teológia és tanulás — a változás lehetősége. Az Evangélikus Hittudományi Egyetem oktatóinak és doktoranduszainak tanulmánykötete. Evangélikus Hittudományi Egyetem — LHarmattan Kiadó — Luther Kiadó, Budapest, 2024. ( Teológia és... 1.) 35—51. o. https://doi.org/10.56037/978-963-380-281-6.03 Root, Andrew — CREASY DEAN, Kenda: The Theological Turn in Youth Ministry. InterVarsity Press, Downers Grove, 2011. SCHLAG, Thomas — SCHWEITZER, Friedrich: Jugendtheologie in der Praxis von Schule und Gemeinde. Religionsunterricht, Konfirmandenarbeit und Jugedarbeit. In: Thomas Schlag — Friedrich Schweitzer (szerk.): Jugendtheologie. Grundlagen — Beispiele — kritische Diskussion. Neukirchener Verlag, Neukirchen-Vluyn, 2012. SZALOKI Viktor — KERPEL-FRONIUs Balazs: Identitas és politikai értékek az újnacionalizmusban. In: Nagy Adam (szerk.): A ldbjegyzeten is tul. Magyar ifjusdgkutatds 2020. Szocialis Demokracidért Intézet — Excenter Kutatóközpont, Budapest. 162—188. o. Web: https:// mek.oszk.hu/23200/23269/23269.pdf. (Megtekintés: 2024. június 10.) VÁGÓNÉ UGRÓ Szilvia: A Z generációnak sem könnyű. Interjú Bereczki Enikő ifjúsági és generációs szakértővel. Uj Köznevelés, 78. évf. 2022/9-10. sz. Web: https://folyoiratok. oh.gov.hu/uj-kozneveles/a-z-generacionak-sem-konnyu. (Megtekintés: 2024. június 10.) WoLFF, Hans Walter: Az Ószövetség antropológiája. Ford. Blázi György. Harmat Kiadó, Budapest, 2003.